maandag 13 oktober 2014

De laatste winnaars zijn bekend!

Dan komt nu toch echt het moment om afscheid van dit challengeblog te gaan nemen,
maar natuurlijk niet zonder de allerlaatste winnaars bekend te maken.

Wat fijn dat jullie nog één keer massaal hebben meegedaan aan de laatste challenge
met als thema "alles mag".

Hieronder volgen alle random winnaars;

Now is the time to say goodbye to you all, but before we close
this challengeblog, we announce our last winners.

It was a pleasure to see that you joined our final challenge with so many people!

Here are the random winners;

Een waardebon van 10 euro én bij de verzending doen ze er ook nog eens
twee magnolia stempels bij.
A gift voucher of  10 euro and also two magnolia stamps








Een verrassingsprijs
A surprise gift


Van harte gefeliciteerd!
Congratulations to you!

Stuur even een mailtje met je adresgegevens, voor je gewonnen prijs
en onze winnaarsbadge mag je meenemen voor je blog!

Please sent an E-mail with your adress to our e-mailadress, so we can arrange your price with you and you may place the winnerbadge on your blog




7 opmerkingen:

  1. Congrats to all winners
    good bye and good luck
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd aan de winnaars en bedankt voor al het moois wat jullie als team voor ons gedaan hebben!
    Het gaat jullie goed. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat ik nog een van de random winnaars ben geworden.Proficiat ook aan de andere dames.
    Jammer dat dit de laatste challenge was.Wens jullie allemaal veel succes met wat jullie verder gaan doen.
    groetjes Margo blog muuske.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heb heb mailtje met mijn gegevens gestuurd.groetjes.

      Verwijderen
  4. Super leuk dat ik ook een van de random winnaar ben geworden. Voor de andere dames ook GEFELICITEERD!!
    Ik vond het leuk dat ik mee gedaan had. Succes verder!!.Ik heb mijn gegevens gemaild.Bedankt alvast.
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.
    I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to have backlinks to this high PR blogs.


    Well I would like to inivte you and take a look at
    our offer. At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use
    as backlinks to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    My site - Cheap High PR Tumblr Blogs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het ook heel leuk dat ik winnaar ben, heb mijn gegevens ook al gemaild
    maar helaas nog niets gehoord!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen