maandag 6 juni 2011

Dutch Magnolia Lovers #9

Alweer tijd voor een nieuwe challenge...

De opdracht voor #9 is bedacht door teamlid Ula,
Maak een kaart/creatie voor vaderdag,
met de hoofdkleuren bruin en blauw,
heel toepasselijk met vaderdag in het vooruitzicht toch?

De prijs voor de winnaar van deze challenge wordt gesponsord door
en wel met een waardebon van € 15,-- !!!

Ook kiezen we uit de deelnemers weer een gastdesigner voor
een volgende challenge.

En hier is weer de inspiratie van het DT;
Gastdesigner Wilma











2 opmerkingen:

  1. Hallo Team.
    Ik heb zojuist voor de eerste keer een kaartje gelinkt bij jullie blog, maar dat is niet helemaal goed gegaan Of jullie kaartje 25 eraf kunnen halen ...ik kan dat n.l. niet de link was niet goed.....
    alles moet geleerd worden....toch??
    maar het is een genoegen om op jullie blog te kijken daarom doe ik nu ook graag mee.
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey dames,
    Ik wou mijn bijdrage verwijderen en er opnieuw opzetten, omdat ik de binnenkant enigzins heb aangepast zodat mijn projectje wel aansluit bij deze challenge, maar dat lukt helaas niet!
    Maar goed...doe ik het gewoon zo! Hihi... Ik heb dus inmiddels blauw toegevoegd!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen